fbpx

המחבוא הקסום

המחבוא הקסום

הפעלת יום הולדת לגיל 3 – 4

הפעלת יום הולדת מאורגנת, מקצועית ומרשימה

אנחנו מגיעים כ 40 דקות לפני תחילת האירוע ובזמן הזה מכירים את ילד/ת יום ההולדת ומשתפים אותו/ה ב"סודות מאחורי הקלעים"

קבלת הפנים בתחילת יום ההולדת

את קהל החוגגים הצעיר אנחנו מקבלים עם מוזיקת יום הולדת שמחה (בווליום סביר) ובפינות יצירה / קעקועים / בועות סבון (לבחירתכם/ן) 

כ – 20 דקות עד שכולם מגיעים (גם אלה שעוד קצת מתעכבים…) אנחנו מתחילים!

כרטיסנית חיננית שמאספת את הקהל

בתחילת ההפעלה השחקנית, בתפקיד כרטיסנית חיננית,  מקבלת את הקהל הצעיר ומושיבה אותם אל מול מופע התיאטרון המיוחד שעומד להתחיל. כשהקהל מתקבץ ותופס את מקומו מתחיל המופע.

הצגת תיאטרון לגיל הרך

המחבוא הקסום היא הצגת תיאטרון מקסימה ומלאת הפתעות, שמתאימה במיוחד לקהל הגיל הרך. השחקנית יוצאת להרפתקה לאחר שמוצאת מחבוא סודי ומיוחד. במחבוא היא יכולה להיות כל מה שהיא רק רוצה, ואכן… זה בדיוק מה שהיא עושה. פעם נסיכה, פעם אבירה, פעם קוסמת ופעם מכשפונת קטנה. 

ילד/ת יום ההולדת מקבל תפקיד

ילד/ת יום ההולדת בוחר (במידה ויירצה/תרצה) דמות שאותה הוא/היא רוצה לגלם. יש לנו מבחר אפשרויות שמהן ניתן לבחור.

הפעלת יום ההולדת אורכת כשעה וחצי ויש בה כל מה שאתם/ן מחפשים/ות

נסיכה מסתכלת לתוך ארגז עץ
דמות עם שיער מתולתל סגול בתוך ארגז

האני מאמין שלנו: יש לנו כבוד גדול למקצוע שלנו ולקהל לקוחותינו (צעיר ומבוגר כאחד). מאוד חשובה לנו רמת ההצגה; החל מהשפה, התפאורה ועד לשחקנית המקצועית שמלווה אותה.  | הקהל הצעיר הוא שותף במהלך ההצגה ויכול לדבר עם השחקנית ולהפוך להיות חלק מהעלילה של ההצגה.   |   מכיוון שזו ההפעלת יום הולדת גיל 3 עד 4, אנחנו תמיד רגישים לילד/ה החוגג/ת ומתאימים את עצמנו לאופי ולרמת ההתרגשות של אותו יום.   |  אנחנו תמיד זמינים – גם לפני האירוע וגם במהלכו, כדי שיהיה לכם תמיד למי לפנות.  |  יש לנו ותק של עשר שנים ומוניטין טוב, איתן ויציב  |  יש לנו ביטוח

דילוג לתוכן